Tillbaka

2010-05-30 21:57:14 Vardag

Nu är jag tillbaka efter en underbar vecka tillsammans med de bästa! Vi har haft det så sjukt härligt och skrattat varje dag :D Åker gärna tillbaka igen. Vi har solat, badat, gått på "pubrunda" [300 pers gick i samma tröjor, till fem pubar där man fick gratis drinkar och sjöng] så galet! Åker ni till Sunny Beach måste ni göra det. Det bästa har varit den nordiska clubben: Den Glade Viking - där har vi festar loss rejält! Saknar. Svårt att beskriva hur bra vi har haft det men helt enkelt; Åk till S U N N Y  B E A C H!

Har en massa inlägg och designfix på gång. Gah. Hinner verkligen inte med. Såg att jag har psykologiprov på tisdag dessutom. Har inte haft med mig böckerna. Illa.

Grattis alla mammor på eras dag - så grattis extra till dig min fantastiska mamma ♥ Ni ska få se vad hon har fått av oss men inte förens imorgon för jag han inte ta något kort {och det blir bäst i dagsljus}

Kommentarer
Postat av: olivia

sv: visst var dom goda men söta? :)

2010-05-31 @ 18:24:42
URL: http://oliviassvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback