Lots on my mind

2010-05-18 16:44:54 Vardag

Nu är det dags för duschen känner jag... gjorde en bra insats i Vårjoggen tycker jag :} Har börjar provpacka lite Jag måste kanske byta väska [den jag har väger 5 kg - TOM!] så lika bra att ha det fixat med. Har lite svårt att bestämma vad jag ska ha med mig, är helt inställ på vårkläder nu ju så lite svårt att tänka i sommarkretsarna ^^ Men några ess i armen har jag allt! Ni får ett smakprov på vad jag har med mig efter duschen.

Är så nöjd med mitt rum nu! Bara gardiner och garderobsdörrarna som fattas. Härligt. Vitt, fräsht och lite pasteller finns med. Satte upp min sänghimmel precis - så fint blev det. Mitt egna lilla tält :}


Kommentarer
Postat av: shiba

sv: Bara bra :) Vad gör du just nu?

2010-05-18 @ 17:37:33
URL: http://shibaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback