Jag åker iväg

2010-05-19 22:31:47 Vardag

Imorgon drar jag! Har lite smått att fixa imorgon, så hinner kanske inte blogga. Ska försöka med ett inlägg innan vi drar - men lovar inget. Iaf så hoppas jag att ni kikar in för jag kommer slänga in ett inlägg när jag får tillgång till en dator :}

Galet iaf. Väskan är packad och bilen är städad. Usch, blir lite ledsen. Kommer sakna min u n d e r b a r a familj så sjuuukt mycket ! ♥ De är de bästa som finns och jag älskar dem alla - tur att jag har dem ^^
Men ni får ha det så bra så länge så hörs vi när jag kommer tillbaka!

Ett litet smakprov på vad jag har i resväskan. Blommigt, vitt, slitet och pasteller dominerar helt.
Puss på er sweets!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback