Student/utkastning

2010-06-13 19:58:03 Vardag

Jag har massor av bilder att visa er på både shoppingfynd och student/utkastning. Min pojkvän har tagit studenten och alla 92:or har kastat ut studenterna under fredagen. En helt u n d e r b a r dag, trots att det regnade. Dock hittar jag inte min kamerasladd [kan pappa vara tjuven?] så jag måste leta vidare så att ni kan få se bilder. Helt sjukt roligt har det iaf varit.

Jag höll dessutom tal på min pojkes student. Det var oerhört uppskattat, han och många andra lipade och jag fick så mycket credit för att jag skrev/framförde det bra. Det gör mig happi :} Han fick förresten två biljetter {en till mig och en till honom} till NHL-öppningen i Globen 2010 med San Jose vs Columbus. Jag känner mig som världens bästa flickvän - min älskling grät och sa att han önskat sig detta sedan han var liten - love

Kommentarer
Postat av: maria

hej! sorry om jag stör men jag har just startat en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 500:- !!! delta genom att klicka på länken!

http://sloarez.blogg.se/2010/june/sommartavling.html

kram

2010-06-14 @ 20:00:54
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback