H&M Autumn

2010-07-22 16:45:18 Mode & trender

Fick katalogen från H&M idag. Jag vill egentligen inte kolla, men jag kan inte låta bli! Det är litee tråkigt att det finns få blommiga plagg... jag vill fortfarande ha blommigt i höst! Som tur är gäller pastellerna fast i mörkare toner. Underbart! När jag jobbar går jag runt i teamsportiashorts och tshirt så mina sommarplagg är knappt använda :[ De får vänta i ett år med att få se solljuset haha!

Handskarna och kavajen är klara favoriter! De tänker jag beställa eller köpa så fort jag är i närheten av en H&Mbutik :} Har ni hittat några favoriter? P&K


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej igen :) nu har jag funderat lite :) jag vill ha ett rockigt tema med dödkallar men vill ändå ha den ganska stilren, får inte bli för överdriven :) blev de krångligt nu? Säg till när jag ska maila lite bilder jag vill ha :)

2010-08-02 @ 17:57:44
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: AB PW

jag ska inte dit längre för jag har rep till 21.00 idag med HSM.. Men vi dska ut på torsdag, häng med då :D !

2010-08-16 @ 11:26:06
URL: http://acidbanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback