Make-up from VLD.

2010-05-09 17:31:46 Hår & smink

Lite nytt smink inhaldlades i Skövde idag. Blev jätte nöjd! Sure, jag gillar kvalitetssmink och jag vet att det håller längre men nu när jag kör lite budget [p.g.a. resan] så får detta duga. Och det gör det med måtta! Dessutom ska jag snart sluta använda fundation/puder så det blir bara mascara, målade ögonbryn och lite rouge.

Det blev en vit eyeliner för att "förstora" mina ögon, ett super fräsh nagellack i persikofärgat, en tre-concealer och en tre-ögonbrynsfärg. Jag ska tvätta min necesär och mina sminksaker: Visar er sen vad jag brukar använda :}

För er som ska köpa en ny fundation så tipsar jag verkligen om en halv-transparent. Jag har en från MaryKay och den får huden att lysa igenom lite. Gör att det ser mer neutralt ut, och det lager-linkande ansiktet är som bortblåst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback