Jeansjacka

2010-05-06 18:13:59 Outfits

Hej på er! Vet att uppdateringen har varit seg men jag måste plugga och igår letade jag som en idiot efter ett armband som jag fått av min älskling. Hittar det fortfarande inte så ska leta hemma hos honom när jag åker dit :[

Annars så är vädret så underbart att jag har använt min j e a n s j a c k a varje dag i snart en och en halv vecka! FAB :} Måste ut och springa nu med, mensvärken tar kål på mig (!) och då ska man ut och röra på sig. Kan ju inte heller tacka nej när solen lyser och ger mig energi, mumms.

Bjuder på dagens; Jeansjacka från Vermoda, blus från Gintatricot och lackleggings ocks från Gina. Matchade det med solglasögon, min rosa klocka och tygskor. Härligt! Vi hörs efter min runda, P&K ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback