Everywhere I go, I see you

2010-05-17 20:43:04 Outfits

Hellos! Jag ligger i min säng och pluggar lite ekonomi. Borde egentligen kolla lite på matten också [NP Matte B imorgon!] men jag gör det liiite senare. Har städat rummet så det är tjusigt nu, har bara damsugningen kvar.

Idag har jag fått en massa saker gjorda; varit på stan, handlat, fixat inför resan, pluggat. Bravo Emilia! Åh börjar få lite ångest dessutom. Eller inte ångest, men jag kan bli så töntig ibland - lite mamma och pappa-kär är jag allt ;D Men det kommer bli bra, är glad att jag inte är lika flygrädd som min snutt ♥

Dagens var enkel och blir ännu enklare imorgon - matte np och vårjogg. Nice. Iaf så kommer jeansleggingsen från Veromoda [bland mitt bästa köp, hållt forever] toppen är från VILA, sjalen har jag fått av mamma och sedan har jag ett pärlarmband från mina smycken :}


Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack desamma! Fin outfit:)

2010-05-17 @ 21:45:10
URL: http://thejenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback