Creativity

2010-05-31 20:48:39 Kreativt

Nu är det skönt att skolan snart tar slut! Sjukt att det är en vecka kvar. Skönt :D Det var inte alls länge sedan det var snö utanför och jag bara väntade på att våren skulle komma. Terminen har gått galet fort! Nästa år är det min tur att ta studenten. Blir lycklig av att bara tänka på det! :']

Förutom att jag ska sola, chilla och jobba så ska det bli skönt att hinna med saker jag vill göra. Typ att vara kreativ. Att hinna göra smycken, att hinna sy och pyssla med saker till mitt rum. Har verkligen saknat det! Sånt får mig att må bra - att ha lite egen pysseltid med mig själv som kamrat. Love it.

Har lite projekt på gång. En tröja blev klar igår! Den invigdes idag så ni får se en bild imorgon. Den blev assnygg! Tog inspo från en tröja från H&M :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback