20:01

2010-05-05 20:01:27 Vardag

Sitter med naturkunskapen [fetma] igen, kommer att får göra det imorgon också! Det är intressant men svårt när jag intr hittar den faktan jag är ute efter. Får googla en stund till ^^

Var ute och gick idag som vanligt, man kan inte göra annat än att gilla vädret! Sol och klarblå himmel - me like! Hoppas att det håller i sig - hörde att vulkanen på Island har börjat spotta ut stoft igen (!?) men det får gärna hålla sig på Island där det hör hemma ;}

Har ni haft en bra dag?

Svarar på kommentarer senare.

Vill. Ha. Dom. Skorna.


Kommentarer
Postat av: LOWA

Sv: härligt! Min dag har varit ganska bra.



Jag och klassen drar dit på tisdag! :D

2010-05-05 @ 20:22:30
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Sara - TÄVLING!

Härlig bild :)

Svar:

Riktigt nice asså :)

Nää det är inte helt lätt att komma på något fyndigt och intressant!

hur har onsdagen varit? :)

2010-05-05 @ 21:40:56
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback