Time for school

2010-06-01 09:17:27 Outfits

Godmorgon! ♥ Ska strax bege mig till skolan. Har suttit och pluggat psykologi nu på morgonkvisten. Mysigt :} En filt, solen lyser ute och lite varm oboy gjorde nog susen. Klantigt av mig att glömma boken över helgen men jag har iaf sammanfattat så hoppas det går okej :]

Dagens outfit blev enkel - spetströja/klänning, jeans och rosa klocka. Hade badhairday idag så det fick bli toffs i mittbena [syns dock inte] och sedan heels till det. Skönt med lite klackar igen - har saknat mina sommarklackar. De har dammat i garderoben under hela vintern haha!

Update: Jag bytte outfit. Den andra kändes för uppklädd. Måste komma på ett sätt att dressa ner den ;] Det blev en svartrandig body ifrån gina, svarta jeansleggings från veromoda och tygskor. Härligt! Bytte direkt till shorts när jag kom hem - underbara väder!

Nu är det time to go. Måste bara väcka min sjusovande pojke, vilken sötnos. Hoppas ni får en bra dag, så hörs vi senare :} P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback