Summer feelings

2010-06-17 19:46:44 Foto

Sommar känslor. Lyckokänslor. Idag har jag jobbat as usual - blir mycket sånt nu - och gått på stan. Ska visa er när jag har sytt om det lite {kläder/systuff}. Vädret är ju dessutom helt super, hoppas att det stannar.

Har världens superkänslor just nu. Känner mig bara så glad och framåt och positiv, loving it. Har en massa saker på gång och en massa trådar i huvudet som jag vill ta tag i. Brainstormar med mig själv haha!
Jag har en sådan tur som har världens bästa pojke och världens bästa familj. Tänk vad lite solljus kan göra. Att det inte kan vara ljust ute jämt - fasar inför hösten :[

Passade på att fota lite ute, tänkte gå ut en sväng efter jag har bakat och fota lite mera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback