Rubrik?

2010-06-16 21:56:55 Vardag

Idag var det segt på jobbet. Kommer antagligen vara ännu segare imorgon fast jag behövde inte sova efter idag, skönt :} Blir så seg då! Somnade i solen idag med, underbart. Det är nu man älskar den svenska sommaren.

Håller på med min design. Att jag aldrig kan bli 100% nöjd. Lite tråkigt faktiskt. Känner att jag bara gör halvfabrikat till min egen blogg och det är så synd. Hm. Får fila och fundera lite mer :} Köpde jätte söta strumpor idag, dessa nedan. Vita med hjärtan på att ha i tygskorna och ballerina skorna.

Time to go to my b-friend där jag ska sova. Sov gott P&K


Kommentarer
Postat av: Emma

åh vilka söta strumpor! :}

2010-06-16 @ 22:27:12
URL: http://emmaswardrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback