Mobilbyte

2010-06-22 10:32:51 Tankar & funderingar

Jag har bestämt mig för att byta mobil, men jag vet inte riktigt till vilken. Jag är så jätte sugen på en iphone men jag vet att en HTC är en bättre mobil. Jag är inte ute efter det senaste, utan en mobil som passar mig. Att en iphone inte har den bästa kameran gör inget för en systemkamera är ändå på ingång :]

Åh har en sådan beslutsångest. Jag kan verkligen inte välja! Det känns som att en iphone har mer extra kostnader {bl.a. försäkring och skydd} men det är nog iaf den jag helst vill ha. Allt är ju upp till mig ^^
Kan ni inte tipsa mig: Har ni en iphone eller en HTC? Vilken skulle ni helst välja? Är du nöjd med den du har? Vore jätte tacksam om ni berättade era åsikter.

Skulle jag skaffa en iphone är iaf detta skalet prioett. Så superfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback