Mobilbyte

2010-07-19 18:20:05 Vardag

Äntligen ska jag byta mobil! Jag har haft min lilla sonyericsson i kanske 1 eller 1½ år så det är på tiden. Jag har velat jätte länge mellan olika telefoner. Först Iphone men jag har insett att den inte är så värst bra och för med sig många extra kostnader... Får bli en när jag har stabil inkomst :} Sen var jag sugen på Sony Ericsson Xperia X10 mini pro - den som har tangentbord - men jag tror att jag skulle tröttna på den allt för fort. Men nu ska jag köpa HTC Wildfire. Den senaste mobilen i HTC familjen. [ser ut som desire fast lite mindre] Min pojkvän köpte den i lördags så jag hakar på honom fast jag köper en vit. På onsdag, längtar så super mycket! :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback