Inspiration

2010-08-10 21:01:04 Mode & trender

Usch, skäm på mig! Bloggen har verkligen fått lida under sommaren. Jag som hade så mycket att skriva om! Skyller på att blogg lusten har varit dålig och att jag har jobbat = inget intressant har hänt. Ändå har jag haft den bästa sommaren på längt :]

Visst är det konstigt att man längtar tills sommaren, värmen famförallt, och säger att man aldrig vill att det ska bli höst. Sen när hösten tillslut kommer {varesig man vill det eller inte} så längtar man lite ialla fall. Det gör jag. Jag säger att sommaren är bäst men alla årstider är bra på sina sätt.
Hösten är så mysig och det finns så mycket man kan göra inomhus! Dricka te, se på filmer, tända ljus,  läsa böcker och ha spa kvällar. Sen kan man ta promenader i regnet och fota alla underbara färger! Och glöm inte modet - mjuka tröjor, gosiga halsdukar och stora smycken. Love.

Modet under hösten. Svart, dova pasteller, stövletter, röda naglar, flätor i håret och bruna nyanser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback